Ana içeriğe atla

Kiw.icu Nasıl Geçilir? Resimli Anlatım!

 Kiw.icu yeni çıkan bir link kısaltma servisi, kullananlara diğer servislere göre daha yüksek kazanç sağlıyor ama kiw.icu linkine tıklamış olanlar için büyük eziyet gerçekten çok büyük eziyet. Bu arada yazımı okuduktan sonra bilgilerinizi test etmek içi vermiş olduğum linki geçmeyi unutmayın :D Belki 3-5 kuruş kaldırırım oradan :)

Size göstereceğim link bu: https://kiiw.icu/QTXpRdYTt

Adım 1: "Devam etmek için buraya tıklayın" butonuna tıklıyoruz.


Adım 2: "Skip Ad" butonuna tıklıyoruz.

Adım 3: Açılan sekmeyi kapatıyoruz.

Adım 4: "Skip Ad" butonuna tıklıyoruz.


Adım 5: Yeniden "Devam etmek için buraya tıklayın" butonuna tıklıyoruz.

Adım 6: "Gizle" butonuna tıklıyoruz.

Adım 7: Açılan sekmeyi kapatıyoruz.

Adım 8: Yeniden "Gizle" butonuna tıklıyoruz.

Adım 9: Açılan sekmeyi kapatıyoruz.

Adım 10: Sağ üstteki "Pop-Up" reklamını kapatıp "Gizle" butonuna tıklıyoruz.

Adım 12: 10 saniye bekleyip "Bağlantıyı Al" butonuna basıyoruz.

Adım 13: Açılan "Pup-up" reklamını kapatıyoruz.


Ve artık ulaşmak istediğimiz sayfadayız! Yorum bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın.

Yorumlar

  1. Selamlar, backlink analizi yaparken bu blog paylaşımını gördük. Kiw.icu yetkilisi olarak "eziyet" kelimenizi dikkate alarak link sayfasında gerekli güncellemeleri yapmış bulunmaktayım. Artık çok daha az reklam var ve son derece sade.. Bu yazı için teşekkürler, hesabınıza da 15TL hediye bakiye ekledim. İyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

43K Full HD Dünya Haritası! 8K | 16K

  Fiziki haritadır. Başlıkta 8K yazıyor ama aslında 43k tam bir milyar piksel var. Haritayı ilçe boyutuna kadar küçülttüğünde piksel kalitesi anca düşüyor. Harita bu değil, buradaki harita 4K, haritayı buradan indirebilirsiniz. Eğer link kısaltma servisini geçemediyseniz buradan nasıl geçileceğini öğrenebilirsiniz. Maalesef küçük sitemin giderleri için bunu yapmak zorundayım :( . Link kısaltmayı geçtikten sonra açılan pencerede 3 noktaya tıklayıp ' download ' tuşuna basın.

Kodsuz Oyun Motoru | Kodsuz, Ücretsiz, Türkçe Oyun Motoru | GDevelop5

 Bahsedeceğimiz oyun motorunun adı GDevelop. GDevelop açık kaynaklı bir oyun motorudur. GDevelop aynı zamanda JavaScript desteği de sunuyor! Bu yazımızda soru-cevap şeklinde size GDevelop'tan bahsedeceğim. GDevelop Nedir? GDevelop yakın zamanda 5. sürümü çıkan, açık kaynaklı bir 2D oyun motorudur.  GDevelop Ücretli Mi? Hayır GDevelop açık kaynaklı olduğu için sizden hiçbir ücret talep etmez. GDevelop Türkçe Mi?  %74 evet, bu yazıyı yazdığımda %74 oranında Türkçe idi. Sizde  buradan  çevirisine katkıda bulunabilirsiniz. (Açılan sekmede Google hesabınızla oturum açabilirsiniz.)  Nasıl Kodsuz Oyun Yapacağım? Kod kullanmayacaksınız ama bir görsel programlama dili kullanacaksınız. Etkinlikler ve Davranışlar sistemini kullanacaksınız. GDevelop'u indirmeden önce  başlarken   yazısını okuyun, temel oyun kavramlarını öğrenmek için  buradaki  yazıyı okuyun. (Bu yazılar İngilizce'dir, İngilizce bilmiyorsanız Google Çeviri gibi araçlarla okuyabilirsiniz.)  Resmi GDevelop5 Wiki'si G

Tüm DLL Hatalarının Çözümleri

DLL hataları bir programın -genellikle bir oyunun- o programın çalışması için gerekli dosyalardan birinin ya da birkaçının olmamasından yada bozuk olmasından kaynaklanıyor. Şimdi gelelim çözümlerimize, hatamız " xinput1_3.dll " olsun, ilk olarak bu siteden aratıp ilgili dosyayı indiriyoruz, sonra indirdiğimiz dosyayı ZIP'ten çıkartıp Bilgisayarınız 64 bit ise " C:\Windows\SysWOW64 " ve " C:\Windows\System32 " dizinine kopyalayın, bilgisayarınız 32 bit ise sadece " C:\Windows\System32 " dizinine kopyalayın. bu işlemleri yaptığınızda %90 düzelecektir, eğer düzelmezse programın dosya konumunu açıp, uzantılar gözüküyorken " .dll " diye arayıp çıkan sonuçlardan birinin dosya konumunu açıp dll dosyasını oraya da kopyalayın . Okuduğunuz için teşekkürler :) Dipnot : Küçük sitemin giderleri için linkeri reklamlı vermek zorundayım ama siz reklamın nasıl geçileceğini buradan öğrenebilirsiniz.